There was an error in this gadget

Sunday, October 16, 2011

PrOgRaM kEhIdUpAn MaNuSiA....^^



Assalamualaikum....penah tak sebelum ni kita berfiir yang kadang2 kita kat atas n kadang2 kita kat bawah,orang kata hidup kita ni macam roda...betul gak kan apa yang orang kata 2...aku plak rasa hidup kita ni cam satu program yang sentiasa berjalan dan akan berhenti bila sampai masanya...korang nak tahu cam mana?ok,aku tunjukkan....kat bawah ni aku nak tunjuk program 2...


#include <iostream>
using namespace std;
void main( )
{
      char mati  ;
      for(char mati = 1 ; mati == bila dah sampai masa ; mati xleh tambah)
            cout << "Alam Barzakh "<<endl ;
          
}


Ni contoh program kehidupan mggunakan bhs C++(for)...(aku xterer pn)...kehidupan kita ni cuma seketika,bila dah sampai masa t,kita akn tinggalkan dunia ni...sma ada kita suka or x...kita nak or x sebab kematian ni bukan milik kita...pergilah kita ke alam berzakh yang kita pun xthu lg nsib kita cm mna....harap kita tergolong dlm golongan hamba2 yg beriman...aamiin....

wassalam....


No comments:

Post a Comment

Silalah komen