Saturday, October 8, 2011

kEmbaRa HaTi...^^


UsTaZ AzHaR IdRuS...


Assalamualaikum...malam ni aku nak cerita something yang leh wat hati aku tenang...first aku ada fb masa aku habis form 6,dalam setaun yang lepas...masa2 member aku yang tolong buatkan sebab aku ni tak tahu pape pun sal IT ni...dah 2 aku jumpe sorang mamat dalam fb ni...ok lah...kami banyak cakap sal agama...alhamdulillah sebab dia tak menggatal...

Lepas 2 dia rekomen aku satu page ni,mula-mula aku risau gak la tapi aku masuk gak page 2...ni yang aku nak citer...hahhahah....mula-aku masuk,pas2 aku pun like la sebab nak tahu lebih lanjut lagi sal page ni...korang tahu tak page apa yang aku like,kompem tak tahu...page yang aku masuk 2 page USTAZ AZHAR IDRUS...seorang ustaz...

Sebelum ni aku memang tak kenal n tak tahu pun pasal ustaz ni...pas aku dah jelajah dia punya wall,baru aku tahu...ustaz ni seorang yang berilmu,kelakar,suka ngan kamera,suka fotografi n macam2 lagi...pas2 aku mula masuk,masuk n masuk page ni....aku mula minat pas2 dah jatuh hati....hari2 aku jenguk walaupun cuma like je apa yang ada....banyak ilmu yang sebelum ni aku tak tahu pun aku dapat kat wall ni....


So,aku dah berkenan lah kat page 2 n aku jadikan sebagai rutin harian aku tuk jelajah page 2...ramai yang dah memang kenal ustaz 2 n dah mesra ngan dia...dia punya ceramah pun best walaupun kadang2 aku susah nak faham....apa yang penting,ilmu 2....hari berganti minggu,minggu bertukar bulan,bulan bertukar tahun...alhamdulillah aku still lagi suka kat page 2...walaupun aku sibuk cam mana pun,aku tetap akn jenguk....

Aku nak ucap trima ksih banyak2 kat budak 2 sebab kenalkan aku ngan ustaz AZHAR IDRUZ....walaupun juz kenal dalam dunia maya tapi ia membuatkan aqal aku berfikir dan menerima banyak ilmu....alhamdulillah...dan kepada sahabat2 kat page 2,trima kasih sebab ambil berat kat aku mula2 aku masuk page ni...n kat abg Muhammad Saufi Al-Wildan...tq so much...hanya Allah yang boleh balas jasa abg....wassalam

8 comments:

  1. Saya pun suka dengar Ustaz Azhar Idrus berceramah...walaupun kadang2 kurang faham dengan sleng dia...Saya ada beli buku yang Ustaz Azhar Idrus tulis...sangat menarik tulisannya...

    ReplyDelete
  2. ye ke?alhamdulillah....bnyak ilmu kan...saing2 dlm 2 pn best,bnyak ilmu yg diorg kgsi...emm sy tringin gak nk bli tp xthu nak cri kat mna...kbanyakannya dijual kat sblah timur...insyaallah akn jmpe t...:)

    ReplyDelete
  3. Syukur Alhamdulillah dik,,indahnya kalam ALLAH untuk dikongsi..semoga ianya bermanfaat utk kite semua,,amin ya rabbal alamin,,:)

    ReplyDelete
  4. Insyaallah....indahnya bla bleh dikongsi sesuatu...sangat2 brmanfaat...

    ReplyDelete
  5. nama bubak tu bukan mamat lah...

    ReplyDelete
  6. mmg la bkn...nma dia Fyzal Ismail..nma dlm fb la..sbb mmg xknal dia..juz knal dlm fb je...

    ReplyDelete
  7. ustaz azhar terbaik....ari 2..ana dpt bersalam dgn dye..masyaAllah..rase nk menangis ana d buatnye...ustaz terbaik!! n best post :)

    ReplyDelete
  8. sronoknya...sy mmg xleh salam ngan dia lau jumpe pn...tp dia mmg terbaik...:D

    ReplyDelete

Silalah komen