There was an error in this gadget

Friday, September 9, 2011

sAhaBaT...^^

Assalamualikum...sebelum aku masuk poli,aku pikir hidup aku ni dah tak bermakna sbb aku tak tahu mana hala tuju aku....bila aku dapat surat tawaran poli,aku mula pikir,betul ke ni jalan terbaik tuk aku?perlu ke aku masuk poli?....hari berganti hari,masa bertukar masa,sampailah masa tuk aku lapor diri kat poli ni...aku rasa seram sejuk,takut lau aku tak leh sesuaikan diri kat poli ni,dah lah aku tak kenal sape2 pn...tp aku kuatkan gak langkah aku ke poli....aku apply poli sebab aku tak nak member2 aku kata kat aku n aku nak sambung blaja lagi,lagipun aku tak dapat u...emmm....aku pun melangkah kat poli ni dengan hati yang takut...matilah aku(dalam hati)....aku daftar nadiorg bagi kunci,B2 1.10...sampai je aku kat bilik,mmg xde sapa2....aku tggu mmber bilik dgn penuh kesabaran....org first yg aku jmpe.....dia ni.....


huhu....masa 2 aku pikir,mesti dia ni jenis yang sombong...cuak lah aku,msti xbest dok dalam bilik ni....dia pn senyum2 cm 2 je ngan aku,mybe lah xknal kn......sblum 2 aku nak kanalkn lah dia ni sape...dia rmate aku,nama dia NURUL HUSNA....kmi pggil dia UNA....hahahaahhah....ni yg aku nak cter ni.....msa aku first kenal kn aku ingat dia jenis sombong...tp mmg salah la tggapan aku....dia ni mmg suka gelak(aku pn xfham kdg2 dia gelak sal apa).....dia jenis yang periang,kdg2 aku gelak sorg2 sbb tngok prangai dia ni......hahahah....alhamdulillah di ni ok...n sekarang ni pn dia still ngan aku...eh bkn yang 2 tp dia roomate aku smpai sekarang........


Yang ni plak MINAH....roomate aku dulu....sekarang ni dia jiran aku....dia ni peminat crita KOREA(sma cm aku)......dia ni agak sporting la...mula2 2 mmg lah dia ni nmpak diam...tp pas2 mmg xdiam lah....mybe sbb bru knal kn.....dia ni blaja sal bisnes,aku pn pening tngok apa yang dia blaja....nak tlg mmg xleh la(aku xpndai pn)...kadang2 aku kesian gak sbb dia kena lari sana sini(g bilik kwn dia je).....apa2 pn gud luck la ek......huhuhu......



Yang sorang ni plak9yang pakai 2dung hitam 2)....dia NURUL LIYANA...aku panggil lyn.....dia lah org yg rapat ngan aku masa minggu orentasi dulu....ngam gak lah ngan dia....dia ni rajin study,sem lepas dapat AKJ(jgn marah ye...huhuhu).....dia ni agak manja lah....srogak ngan dia....hahahah....dia ni jenis yang aku nak gtau pn xthu cm ner....jnis yang xkisah....wat xtahu...tp lau masa dia open,mmg terkejut la.....cm xcaya kata dia.......hehheeh....

Ni lah kisah hidup aku kat poli ni....nmpaknya tafsiran aku sal hidup aku sebelum ni mmg salah lah....yang penting aku hepi ngan hidup aku sekarang ni.....walaupun xlah best ngat tp sekurang kurangnya aku leh enjoy ngan hidup aku(xlebih2 ye)....


ni aku ngan bdk2 klas aku yang mmg sporting sngat2...


No comments:

Post a Comment

Silalah komen