There was an error in this gadget

Thursday, September 15, 2011

iNdahNya tIdUr....^^


Assalamualaikum....emmmm...ari ni memang sangat2 sedih hidup aku,aku g kelas lewat....memang best lah aku kena tp aku wat cam xde pape je(dalam hati dah cuak)....memang terbaik lah dia kata...."lain kali lau sape datang lewat,sy kunci pntu...kita baru je kenal,jadi awk xtahu lagi perangai sy cam mana"...terngiang ngiang kat telinga aku....pas dia kata 2,aku memang nak blah ar tp sbb perasaan hormat 2 tinggi dlm hati aku n akal yg waras,aku xwat cm 2....sbb mak bapak aku pn xpenah ajar jd kurang ajar....emmmm.....ni lah pertama kali aku g kelas lwat,sblum ni pn ramai2 g lewat,ni aku sorang je.....salahnya sbb aku tido lewat semalam n aku lupa nak kunci jam....cuainya aku ni.....adeiii.....napelah aku ni slalu je malang(fikir dlm hati).....isk...xbaik kata cm 2....mybe ada hikmah kn...insyaallah.....jadi lepas ni lau boleh jangan ulang lagi benda yang sama n tngok terus je ke depan.....yg dh lepas jdkan pngajaran...supaya benda yg sama xkan ulang lagi.....fuhhh.....powernya ayat aku.....kihkihkihkih.....apa2 pn cubalah jd yang lebih baik......insyaallah.....:)

seronoknye dia tidoooo.....(^_^)

No comments:

Post a Comment

Silalah komen