There was an error in this gadget

Thursday, January 19, 2012

tensionnya.....!!!!!


Assalamualaikum...slamat pagi korang....

Pagi2 lagi dah nak tension,bukan sal pakwe or duit tp sal takde air...rimas la..setiap sem cam ni,asyik takde air je...semalam warden kata hari ni air ada tp nampaknya auta je la...aku tengok tadi ramai yang g angkut air kat cafe...nasib baik lah aku class kul 10 am...ada gak yang g mandi kat hotel dalam poli ni...nak g hotel pun satu hal,dah la jauh,pas2 nak kena beratur ikut giliran plak...memang wat aku jadik lagi tension la...dah 2 hari air takde,nsib baik la pg + ptg kemarin ada,baru je nak g basuh baju,terus dah takde....adoii...apa nak jadik lah ni...bila student marah,kata student melampau...tp sape tak marah lau cam ni,tak kan tak bayar bil air kot...rasanya ada peruntukan dalam hal2 cam ni....emmm ntah la......

p/s : "korang(warden)  xpelah,rumah korang ada air,korang leh
ar cakap sok ke,lusa ke baru ada air...yg nak kena tanggung ni kami ok....
pas2 nak marah kami plak sbb tak bersyukur...suka hati korang je kan...(-_-)!!"

2 comments:

  1. sabor ye sabor....pkai perfume bnyk2 sikit...hehe :p
    tapi jgn smpai lelaki bkn mahram dpt bau plak taw... :D

    ReplyDelete
  2. ntah la....geram sngat2 smpai terpaksa balik rumah...nsib baik rumah xlah jauh sngat....heheh...ok

    ReplyDelete

Silalah komen