There was an error in this gadget

Friday, November 16, 2012

Exam...exam...exam!


Assalamualaikum

Ya Allah, dah lama aku tak menaip..sibuk sangat semester ni,dengan final projek yang tak penah-penah nak selesai, minggu depan dah final exam dah..harap-harap Allah permudahkan semua urusan hamba-hamba-Nya..dekat-dekat final exam ni banyak yang kena study dan ulangkaji balik, kalau sebelum ni boleh la main-main tapi sekarang ni dah tak boleh dah, tinggal 2 sem je lagi..boleh kata lagi 1 sem lah sebab lagi 1 sem tu nak pergi LI(latihan industri), jadi sekarang ni lah nak "pulun" untuk naikkan lagi pointer..banyak sangat main daripada study, bila nak study malas plak..aduhai..heheh..apa-apa pun moga boleh buat yang terbaik dalam final nanti, boleh jawab semua soalan dengan mudah..InsyaAllah..

" Ya Allah ya tuhan kami, Engkau permudahkanlah segala urusan kami didunia dan diakhirat,  Engkau tetapkanlah iman kami, moga kami sentiasa beribadah kepada-Mu dan tergolong dalam kalangan hamba-hamba-Mu yang beriman,  Ya Allah, Engkau lapangkanlah dada kami, limpahkanlah nur-Mu kepada kami, semoga kami sentiasa bersyukur kepada-Mu ya Allah, semoga kami selalu melakukan kebaikan hanya kerana-Mu ya Allah..sesungguhnya tiada tuhan yang disembah melainkan Mu ya Allah..amiin ya robbalalamin "

2 comments:

  1. salam..hehe...gudluck ye ante....ana lagi 2 weeks nk habis....doakan kejayaan bersama ye...insyaAllah... :D
    wasalam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam..alhamdulillah selesai sudah exam,semuanya berjalan dengan lancar..semoga saudara dapat lakukan yg terbaik..insha Allah...:D

      Delete

Silalah komen