Tuesday, April 17, 2012

EXAM lagi!!!


Assalamualaikum

Dah lama aku tak update blog ni,bukan tak nak tapi busy sikit maklumlah dah nak exam..miggu depan je..(alahai cepatnya)...tak sempat lagi aku nak merasa puas kat sem ni tiba2 je dah nak masuk sem baru...bila nak masuk je sem baru,azam pun kena lah baru...moga sem depan aku tak repeat la...insyaallah...eh aku mana penah repeat paper tapi lau boleh tak nak semua 2,seksa mak oi nak repeat2 ni...aku tgk budak senior aku yg dah repeat 2 seksa je nak wat jadual diorg...pas2 nak kena study ngan budak junior yang kita tak kenal plak...isk...tak nak lah aku...org kata jauh perjalanan ni luas permandangan,repeat pn cam 2 lah,leh kenal kawan baru tapi semua 2 untuk org lain je,bukan aku....heheheh...ok lah,apa2 pun yang akan berlaku or bakal berlaku,cuba lakukan yang terbaik dalam exam kali ni,lau boleh nak pointer 3.5 ke atas....insyaallah...eh tak habis lagi ni..mggu ni study week n ada pembentangan tuk projek akhir,kitorang yang x pergi LI(latihan industri or practical) kenalah g tengok diorang present...kehadiran wajib katanya(solat yang wajib pn ramai tak buat)...pas2 kitorang kena present plak PROBLEM BASED TASK or coding yang lecturer bagi(dh la aku tak pandai coding2 ni)...banyak benda gak kena buat...sem depan nak kena pk sal projek akhir plak(banyaknya keja...!!)k lah,pengalaman gak 2..apa2 pn buat sebaik mgkin...insyaallah

wassalam... :)

2 comments:

  1. doakan ana exam gak ye...n pade ante.... gudluck....bnyk kan berdoa...x bermksd x payah berusaha.... :p chaiyok! :p
    kejayaan kite...kesenangan hari esok insyaAllah..... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat yg terbaik ye...insyaallah,moga awk berjaya..apa2 pn buat krn Allah...moga ada yg terbaik di sana t...insyaallah...ok,tq ye...:D

      Delete

Silalah komen