Sunday, March 11, 2012

Aku Inginkan CINTA..!!




Cinta...
Terlalu jauh untuk ku cari,
Terlalu tinggi untuk ku capai,
Meskipun ianya timbul dihati,
Namun susah untuk ku mengerti...

Cinta...
Haruskah aku undurkan diri?
Perlukah aku terus sendiri?
Andai itu takdir ILAHI,
Aku harus sendiri lagi...

Cinta...
Maafkanlah jika hati tak sempuna,
Aku hanya insan yang hina,
Mahukan cinta yang entah dia mana,
Andai dapat itu takdir-Nya...

Cinta...
Aku ingin mencintaimu...
Aku ingin merinduimu...
Aku ingin bersamamu...
Hanya itu yang muncul disanubariku...

Cinta...
Hatiku ini merintih lagi,
Dirimu bagai sinarnya mentari,
Dapat melihat cahaya mu yang suci,
Tapi hanya menikam mata diri...

Cinta...
Harusku tahan sebak didada,
Kerana dirimu sukar diduga,
Hari ini ku muncul tiba,
Bila esok kau tiada,
Hatiku tertusuk merintih hiba,
Dalam dada ku harap hanya,dirimu yang bertakhta....


No comments:

Post a Comment

Silalah komen