There was an error in this gadget

Thursday, December 22, 2011

BeLaJaR lAgi...= =''



Assalamualaikum....

sem 1 dlu2...heheh
Hari ni bermulanya kisah baru aku kat POLITEKNIK TUANNKU SYED SIRAJUDDIN...maksud aku bermulanya episod bru@sem baru je..heheh...untuk pengetahuan semua,ari ni ari pendaftaran tuk bdk yg tggal kat asrama...esok plak ari pendaftaran tuk subjek yg kitorang ambik tuk sem ni....apa yg aku kesalkan sangat,aku dapat roomate yg mmg aku tak penah kenal...n rsanya tak penah jmpe kot...cm ni,sebenarnya....aku tak tahu yg sem ni kitorang boleh pilih roomate n blok mana yg kitorang nak duduk....yg jd masalah,aku n kwn aku ni tak tahu langsung so kitorang daftar cm biasalah...bla dh siap daftar brulah tahu bleh wat pilihan...adeii...sakit kepala otak aku ni...apa2 pun,kna pandai bawak dri lah ngan roomate baru 2...harap2 smua ok...insyaallah...

No comments:

Post a Comment

Silalah komen