There was an error in this gadget

Thursday, November 3, 2011

Assalamualaikum....
alahai...dah lama aku xon9....macam2 masalah yang timpa aku....tapi nak wat cam mna,ni lah ujian....liku2 episod kehidupan...lau asyik hidup senang je,bila nak ada pengalaman hidup kan....tul x????
Bila on9 je,macam2 org post...macam2 ilmu,macam2 pendapat,macam2 karenah...n macam2 lah...
Xlama g dh nak final....study xlah bnyak sngat....malas pn ada...bila pk sal msalah ni,cam nak benti blaja je tp t rugi plak...dh dapat ilmu ni,xkan lah nak benti kan cm 2 je kan.....
Nak gak curahkan kenangan manis kat otak ni,biar otak rasa nikmat blaja plak...slama ni juz blaja yg simple2 je...sekarang,blaja yg agak mncabar gak.....tekanan tul lah....
Apa2 pun,wat lah yg terbaik tuk episod hidup yg akan datang...insyaallah ada yg terbaik.....aamiin......

No comments:

Post a Comment

Silalah komen